Wordt het stoppen of toch doorgaan?

De Samenwerking organiseert voor de varkenshouders een bijeenkomst met als thema: 1 januari 2020, einde stoppersregeling... Wordt het stoppen of toch doorgaan?

Aan het einde van dit jaar eindigt de stoppersregeling. Dat betekent voor degene die doorgaan met de varkenshouderij een behoorlijke investering volgens de Best Beschikbare Technieken, zoals een luchtwasser.
Moet ik dat nog wel doen? Dat is de vraag die menig varkenshouder bezighoudt. Uw beslissing kan van meerdere factoren afhangen. In welke staat verkeert mijn stal en zitten er nog meer investeringen aan te komen? En als ik stop heb ik dan een nieuwe bestemming voor mijn stal? En in het geval dat u uw eigen melk verkaast zal er een andere bestemming voor de wei gevonden moeten worden.
Zomaar een paar vragen die meewegen bij het nemen van uw besluit.

De Samenwerking wil die keuze voor u gemakkelijker maken. Daarom nodigen wij u uit voor onze informatiemiddag op:

Woensdag 13 maart 2019

Locatie: In de Vergaderzaal van De Samenwerking,
            Provincialeweg Oost 34a, Haastrecht.
            Ingang en Parkeren aan de zijde van de Welkoop-Winkel

Op deze middag zullen twee inleiders de verschillende opties toelichten, om zo een passende oplossing voor uw bedrijf te verkennen.

Het programma is als volgt:                                        Aanmelden

12.00 uur   Ontvangst met koffie/thee
12.30 uur Lunch
13.00 uur Luchtwassers geschikt voor kleinere varkensbedrijven
Leonardo Dekker van Devrie uit Vriezeveen
13.45 uur Milieuwetgeving omtrent bestemmingsplan,
geurbelasting en ammoniakuitstoot
Petra Lohschelder van DL Advies uit Doorn
15.00 uur Pauze
15.15 uur Discussie en gelegenheid tot het stellen van vragen
15.45 uur Afsluiting

Graag ontmoeten wij u op deze middag.
In verband met de lunch vragen wij u zich op te geven, dit kunt u doen per telefoon (tel. 0182-502344) of via "Aanmelden".
Graag opgeven vóór vrijdag 1 maart.