De Samenwerking doet mee aan de online VoerMonitor

Hoe beoordeelt u ons? In welke mate voldoet De Samenwerking aan uw verwachtingen? En welke verbeteringen ziet u graag?

VoerMonitorDe tweejaarlijkse VoerMonitor gaat weer antwoord geven op deze vragen. Omstreeks 21 maart 2018 ontvangt u van ons een e-mail met hierin een link naar de online VoerMonitor.

In de online VoerMonitor vragen wij u om ons te beoordelen op onderdelen, zoals de kwaliteit en het aanbod van voeders, bedrijfsbegeleiding en voerprijzen. De resultaten van de VoerMonitor worden vergeleken met de gemiddelde scores van andere voerleveranciers. Ook worden de resultaten van 2018 vergeleken met de resultaten van twee of vier jaar geleden, zodat duidelijk wordt op welke aspecten wij vooruit gegaan zijn en op welke niet. Al met al willen wij graag zien op welke punten wij ons kunnen verbeteren, zodat wij u nog beter van dienst kunnen zijn.

Het invullen van de online VoerMonitor duurt ongeveer 7 minuten. De vragen zijn gemakkelijk te beantwoorden en uw antwoorden worden uiteraard anoniem verwerkt.
Wij willen u van harte uitnodigen om de Voermonitor in te vullen.
Alvast bedankt voor uw tijd en moeite.